Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 4 d’octubre del 2010

enquesta

Com creus que hauria de ser aquest blog?

1.només d'arpofitaments i reciclatges  
                                         1 vot 4%
2.ja m'ésta bé com  esta     
                                         0 vots 0%
3.només personal de reflexions i escrits   
                                        1 vot 4%
4.d'uns altres colors i plantilles aquesta està molt vista   
                                        2vots 9%
5. Com tu vulguis, Núria el blog és teu
                                         17vots 80%

l'opció, 1 2 i 4 me les vaig votar jo sola a mi mateixa. d'aquí aquest apunt  fins la setmana passada només tenia 7 tristos vots, pero com sempre vaig fer un mail demanat el vostre vot i em vau respondre molt favorablement: moltes gracies. tot i que no em vau ajudar gaire la veritat. perque he fet l'opcio 4 i la 3. i per tant guanya la 1. no s'enten gaire?

doncs que aquest blog a partir d'ara només serà d'aprofitaments i reciclatges, ( opció 1) ja que n'he creat un altre que nomes serà personal d'escrits i reflexions (opció 3). i com es evident he canviat els colors i la plantilla (opció 4).

i res tots contents jejeje la propera enquesta intentarem que sigui més útil.

1 comentari:

nuria ha dit...

algu va votar quan quedaven 3h per tancar. i ara no son 17 sino 18 vots un 81% a l'opció 5.