Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 29 d’octubre del 2010

ecohabitart

Ahir mirant les estadístiques del bloc, cosa que vaig descobrir fa poc, jo no sabia que em visitava tanta gent diferent, vaig trobar-me amb aquest bloc; ecohabitart on fan propostes molt interessants, em va fer molta gracia veure que estic a la llista de blocs. Mirant les coses que fan vaig topar-me amb aquest apunt i ens ho vam mirar amb el meu germà. crec que ja ho havia vist fer a l'hormiguero o algun programa d'aquests, però el meu germà em va dir: ja tardes no?? aixo ho has de provar! i si es clar posa'm un repte a mi.

es surrealista però funciona!!! jajaja la primera de prova no va quedar molt net perquè el nus ha de ser petit apretat i molt seguit al cordo que no sobresurti gaire. uf això obre un ventall de possibilitats amb les ampolles.... però clar sempre em passa el mateix: Algú vol una lampara??? va si us plau que tinc moltes ganes d'experimentar!!! o un gerro o un posa llapis o...

aquesta es la primera prova que vaig fer ahir, si no va quedar un tall net i zenital, però tot es pot llimar, i  encara he de perfeccionar...


2 comentaris:

ecohabitart ha dit...

Hola Núria!
Encara no sé com varem trobar aquest blog però ens agrada molt i per això l'hem afegit a la llista de blogs que seguim.
Per cert, també vem provar de tallar una ampolla de vidre amb aquesta tècnica i no ens va quedar massa bé. Crec que es tracte d'agafar-hi el "truqillo"...
Un post genial.
Salutacions,
EcoHabitArt.

TONA ha dit...

Nosaltres tenim demenada ja la làmpada d'ampolla de cava blava triangular,en compraré una altra (ja ens la veurem...) xq ens molaria una per cada tauleta de nit del pis d'arenys.Hi ha temps, que estem buscant unes tauletes que combinin amb les làmpades...jajaja
Petonets!!
Tona i Patxi