Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 3 de setembre del 2010

vidrets del mar

vas per la platja i veus entre les pedres aquell vidret gastat per les ones i la sorra, es de color mat esmerilat, però quan el mulles recupera la seva llum original.
des de petitona, no collia mai petxines, només vidrets, verds blancs marrons i quan en trobes un de blau.... era com un tresor màgic.
fa molt temps que vaig començar a fer posa-llantions amb els iogurts de vidre de la danone i els vidrets, en regalava a tothom que tenia pis, però clar jo sempre a més i més. Vaig trobar aquesta base i.. Aquesta es la 3ra que faig i tampoc me la quedaré jo, sempre penso que me'n faré una per mi, però sempre hi ha algú especial que es mereix la llum. i jo continuo tenint sols un posa-llantions això si és tot blanc i m'encanta!.

Necessiteu que expliqui com es fa?? no oi? l'únic truc es mullar una mica la superfície del vidre per que la massilla agafi bé.

2 comentaris:

jean ha dit...

el déu de les petites coses, de les petites coses en fa poesia...

dietaris: ha dit...

la llum ja ha arribat a bon port, a st lluis on il·luminarà la mariona i el tete