Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 7 de setembre del 2010

menorca

son tres quarts de cinc del matí, fa una estoneta que arribat a casa en taxi, tornam de festes de gràcia i son grans, grans. Es jaleos, sa pomada granissada, sa verbena etc...
Avui es el també el meu sant, bé la meva mare de déu retrobada. I el cel m'acaba de fer es millor regal que em podia fer, fa una nit clara i serena, i aqui on de nit és de nit, ses estrelles son espectaculars, es veuen nebuloses i tot!. m'he quedat mitja hora a fora es pati asseguda al terra mirant el cel. gracies ma de deu de nuria.
Quant vaig pel món duc amb mi un quadern on escric reflexions i aventures i no faig apunts al blog. però això ho havia de compartir.
la resta d'experiencies menorquines?. uf!!

1 comentari:

jeanmichel ha dit...

Per molts anys Núria! No tinc el teu mòbil ni sé com contactar amb tu...Els coloms els tinc de vacances i el correu del tsar està de vaga..Però via Internet et desitjo felicitat!!!