Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 16 de març del 2010

mandra

fa dies que tinc pendents unes comandes de collarets arandeles, pero em fan mandra... però estic cosint, ja no faig mitja, ho deixo per l'hivern que ve, ara estic cosint unes fundes de coixi amb retalls de pantalons de pana. tinc al cap dos bolsos però també em fan una mica de mandra... i hauria de començar a pintar robeta de nens que ja ve la primavera, però deu ser aquesta primavera que em fa picar la pell per tot arreu, que em fa sentir mandra de fer res, tinc un quadre per acabar.. i vull vernisar les cadires del pati però tot em fa una mica de pal, arribo a casa em tiro al sofà i ni faig ni desfaig...
potser demà faig un apunt mega creatiu i he acabat  tots aquests projectes i n'he començat deu més... tant de bo fos així però em sembla que la mandra encara em dominarà unes setmanes... esperarem que la primavera exploti aviat omplint de llum i energia tots els espais...