Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 18 de març del 2010

crisis

cap a la dreta o cap a l'esquerra?? no se cap on tirar en mig d'una cruïlla de camins que no se a on em porten... no se si es pot anar en darrera. tampoc se que hi havia al lloc d'on he vingut.
Que faig? dubtant, dubtant m'he nat fent gran... i enmig de la cruïlla aturada mirant com els camins s'embrossen i fa mandra ja caminar-hi. he netejat la cruïlla i aquí m'he quedat.
dubtant, dubtant si m'estic equivocant...
però els camins sempre hi son encara puc  anar a la dreta o a l'esquerra...



...jo si coixeixo de tots dos peus i escaig 
clavant en terra arrelo en mi mateix
i m'alimento només de fang de mots
fulles que cauen
i el sol marceix potser massa de pressa
...
escup em diuen un i d'altres mou-te
jo ni escupo ni em moc
...
llavors escopiré i a grans gambades
remuntaré el torrent que ara em detura
i alertaré a la gent endormiscada
i els diré: companys ha arribat l'hora...
...
això diré i a més prendre embranzida 
i em desaferraré del fang que em celda
...
tothom sabrà que sóc aquell de sempre
i a fora tot serà calma i presagi...
miquel marti i pol