Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 21 d’abril del 2009

3r examen

En Ferran ens fa llevar sempre molt d'hora per no res, a dos quarts de vuit ja érem a la croissanteria, per arribar a Mataró al cap d'un quart d'hora i no començar fins a les 9h del matí.
jo que el feia segona l'he començat a un quart de deu. ha durat encara no un quart d'hora, i he pensat, que tot i que ho he fet prou bé, he trepitjat un trosset de línia continua i no he posat tercera quan podia fer-ho, perquè ja acabàvem i sabia que havia de fer una parada aviat.
Ha estat amb la mateixa examinadora que la primera vegada, ella no em recordava però jo a ella si, i el circuit també i s'ha repetit en alguns trams.
Això si, en Ferran ens ha tingut una hora i mitja esperant-lo, mentre esmorzava quan ja podríem ser a casa!!! hem arribat a arenys a les un quart de dotze i mig, i ens ha deixat davant de l'autoescola per anar a recollir la L que ja tinc a casa!!


Avui he guanyat la porra, quina llàstima no? Ara m'hauré de quedar el premi jo, jo que em volia desempallegar d'uns quants bolsos i quadres!!!