Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 12 de gener del 2009

1ra practica

les 6:45, fa fred, és fosc, tot i que el cel damunt el mar comença a en virolar-se amb l'alba. Davant de la croissanteria hi ha en Ferran amb els llums encesos.
Pujo al cotxe i anem a la 3ra platja, evidentment condueix ell. Penso que he dormit 5 horetes perquè em va costar molt adormir-me i que no m'he pogut fer un cafè aquest mati.
un cop allà m'enfilo jo al cotxe, el terra es ple de basses i bassiols, no hi ha molta llum però tampoc anem gaire lluny. només avancem i parem, crec que m'en surto prou bé tot i que accelerar em fa una mica de pànic.
cap a 1/4 i mig de 8 sortim de la tercera i anem pel port cap a l'aparcament de la primera platja, no tinc molt clar si vaig pel meu carril o pel mig de la carretera, en Ferran diu que vaig bé, però a mi em sembla que m'hauria d'arrambar més cap a la dreta. boo! Uf quants cotxes quin estres, només 3 d'acord però un era la policia! jejeje
I és que si no tinc molt clar si vaig pel canto que toca o pel mig, entre els cotxes aparcats es molt pitjor. ho veig molt estret i crec que xocarè amb tots! Aturats a l'aparcament el mar ja és blau i el cel ataronjat començat a trencar els liles i blaus del cel.
però en Ferran diu que per avui ja en hi ha prou i que demà més, a la mateixa hora. no hem topat amb res, no he calat el cotxe, no ens hem caigut a l'aigua!