Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 27 de novembre del 2008

cotxu

Pel maig vaig anar-hi a demanar informació, vaig comprar uns llibres i em van dir que no hi havia classes que podia anar quan volgués a fer tests.
A l'estiu em vaig començar a llegir el llibre, em va semblar molt pal, i vaig passar d'anar a fer tests. Ara a finals d'octubre, perquè des de el setembre que em ballava pel pensament, vaig decidir-me a entrar de nou un dia a l'autoescola, i em van dir, que només havia de fer els 30 testos que tenien en els ordinadors, que a l'examen només entraven aquelles preguntes i ja esta. que aquest sistema canviaria pel desembre de cara a l'any que ve.
memoritzar 30 testos, no semblava molt complicat, però només tenia un mes, per tant m'ho vaig prendre en serio, i els vaig fer tots 30, quatre cops, i quan ja estava fins els nassos de fer-los vaig pujar a examen. (s'ha de dir que eren molt, molt, fàcils, amb preguntes del nivell que es un pas de zebra? un pas de peatons, un pas de bicis, una intersecció on s'ha d'accelerar!!)
no ho vaig explicar gaire a ningú perquè no volia sentir-me pressionada, amb les típiques frases, de com va l'autoescola?, si es un pal, però val la pena, no ho deixis, fes-ho, etc... Uf!!
ho vaig dir a tothom la setmana passada quan ja estava pagat i no tenia volta de full.
Ahir vaig pujar a examen, hi havia alguna pregunta que era diferent de les de l'autoescola, però tot i que va anar bé, i jo estava molt tranquil·la, rebre un allau de trucades i mails preguntant que tal, com ha anat, segur que has aprovat, va dona ja veuràs com si, Què? què?.... va fer-me posar més nerviosa del compte.
Aquesta tarda m'han dit que sí. Que he aprovat i només he fet un error. (que segur que era la pregunta dels frens abs, que no tenia gens clar que respondre)

i res ara, queda el més difícil, posar-me a conduir. ja us faré una crònica de la primera practica. jeje