Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 13 d’octubre del 2008

el coll del pollastre

Plovisquejava, el bosc estava humit i calent, feia calor i senties aquella olor de terra humida en mig d'un paisatge de contes de fades de boscos enclotats i espessos.
El diumenge al matí vaig anar amb tres persones que m'estimo molt i dos gossos que estimo moltíssim, a caminar pel bosc tot fent veure que buscàvem bolets, i en realitat collíem castanyes i xerràvem pels descosits, escoltant les explicacions dels misteris de la natura que ens donaven l'Ariadna l'oriol, i les experiències d'en Dani. No hi havia bolets només tres rossinyolets en edat de créixer (que estaven molt bons), castanyes, animalons per que l'oriol jugues, i pals i pinyes per l'otto i l'atta.
Jo callava i no xerrava gaire perquè quan estic amb gent que em fan sentir tant a gust, me'ls miro, escolto i em sento orgullosa per dins de tenir gent tant maca al meu voltant.
moltes gracies DaNi, Aridana, Oriol, Otto i Atta per donar-me un matí tant genial.

de la tarda no ens podem queixar que ens vam fer un tip de riure al teatre eh?!!