Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 17 de juliol del 2008

en pijama

 Ahir per dormir vaig posar-me pijama net i
vaig triar aquest perque en vaig

veure una punta que sortia del fons del calaix,
i es que feia temps que no
me’l posava.

Em van venir molts, molts records al cap,
em vaig sentir petita i
tot.
Aquest es el meu pijama vermell, era de la meva mare
quan era jove, i
quan vivia a casa els meus pares
ens el posàvem tant la montse com jo,
quan estava net,
sempre que el veiem l’estrenàvem ràpid marcant
i deixant
clar, a qui li tocava aquella setmana.
Era com disfressar-se de hippie

abans d’anar a dormir. i era genial
quan et llevaves pel mati tota
vermelleta.
Per mi a part de que me’l vaig quedar, te una altre significat
especial, perquè me’l vaig posar per anar a la festa pijama l’any 2000.
La festa pijama es va fer al corral d’en forn a arenys de munt enmig de la
muntanya hi havia 100 persones en pijama i era molt graciós, va ser una
festa genial, van tocar els reig bord i tot! A part de ser una festa
d’aquelles que no s’obliden perquè allà amb aquest pijama vermell vaig
conèixer en Ramon. En Ramon el meu fantasma obsessiu que dona voltes pel
meu cap des de fa tant de temps. I aquesta setmana que dormo amb aquest
pijama recordo el meu fantasma més que mai. Ai!