Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 10 de desembre del 2010

taller de decoració nadalenca

Sí,  recordem que a mi la decoració nadalenca no m'agrada. El daurat i el vermell, no estan en la meva paleta de colors soc més de blau i platejat, però aquests colors no estan en les noves tendències nadalenques, fa temps que han tornar als daurats i vermells i verds, que hi farem.
Però tot i això el meu cap continua bullint d'idees per decorar el nadal reciclant, i per aixo hem quedat amb unes amigues per fer un taller de decoració nadalenca a casa meva, la fem i se la queden elles, per que jo no sabria  que fer-ne.

Tenim pensat de moment:
1 Partint del globus cordills, fer globets petits amb verd i daurats, i vermells, ja us poso la foto.
2 Fer arbrets amb llana forrant un arbre d'espuma amb mitja o amb feltre, i la decoracio la canvies cada any.
3 Fer estrelletes de plantilla de cartro i , forrar-les amb feltre, amb llana,
4 Pintar benes d'enbenar ferides, amb spray daurat per fer cintes d'arbre o llaços grans,
5 Fer corones amb paper d'embalar retorçat...
6...
si algu es vol apuntar al taller que ho digui!.
En breu fotos del taller i els resultats detallats.