Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 19 de novembre del 2009

oci-lleure-vacances-temps

He estat uns dies de vacances, deixant-me portar per un ritme tranquil i sense pressa, sense fer res important, ni viatjar enlloc, simplement vivint el meu dia a dia, simplement fent vacances. Això que jo se que podria estar-m'hi tota la vida sense avorrir-me'n mai de fer-ho; Viure sense treballar, només fent allò que em plau. clar en el meu cas amb la meva activitat creadora i recicladora sense fi, no hi ha cap espai per a l'avorriment. jeje.
He estat un dies de vacances, hi he tingut temps per pensar noves activitats recicladores. I per preparar el regalet per a el meu sopar d'aniversari que es ja, aquest cap de setmana.
la setmana que ve us ho explico.

(PD: visca els pronoms febles)

1 comentari:

nurieta ha dit...

ondia m'he oblidat de fer l'apunt dels imans de nevera ara m'hi poso