Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 5 de juny del 2008

falciots

el diumenge cap a les 4h, després de patir un mati de pluja i pensar que no berenaríem, el cel es va obrir amb un sol estupendo, i em vaig posar a fer feina de manera frenètica, un quiche, i canapès tot i que no ho vaig preparar com tocaria, ja que no sabia del cert quants seriem.

cap a les 7h van començar a arribar en comptagotes la gent alhora que les orenetes d'en Joan i els faciots-magalls de la mariona, uns duien vi altres aperitius i truites i altres collarets! i amb aquella llum de la tarda-vespre i les 15 persones que ens vam reunir vam anar fent conversa, els ocells grallaven sobre nostre, però els vam ignorar bastant, van ser sols l'escusa per quedar i xerrar una estona. els grups de gent diferent com sempre es van anar fent de manera natural a mesura que arribava la gent, els sanguis per un canto i els fitis per un altre..
en dani i la tamara van venir amb els nens: l'otto i l'atta que ens van distreure una estona a tothom, als que el hi agraden els gossos i als que no esquivant-los.
i jo em vaig sentir molt acompanyada i bé i malgrat que tothom reclamava fer-ho un dissabte a nit per poder estar fins mes tard sense pensar en la feina i després anar de festa, a mi em va estar molt be que fos diumenge i més d'hora era més tranquil però amb més germanor i connexió entre tots.
la llàstima es que ningú no va fer cap foto i no vam inmortalitzar el moment, però es igual es records que guarda la memòria son més especials.
apa no patiu que farem més soparets al terradet, però seran sopars d'altres coses, no podem ofendre la sensibilitat de les orenetes i quedar quan elles ja dormen.
aneu donat propostes pel nom del proper ara si: sopar.